close
I went to see the movie with Meaw today
because she is so crazy about Johnny Depp

I want to see the movie
because I've read the book about 10 years ago
and I really enjoyed the plot of the book

大部份劇情都跟書上(我印象中的)差不多
我覺得他們的選角真是太妙了
一整個符合劇中人物的個性
劇末多加了一點我印象中沒有的劇情
強調家庭的重要性
不過還是看得很開心
It is such a colorful movie
I really like it!!

說到這個就要說到我的小學同學黃仲笠
要不是從他那裡借來這本書
我根本也不會對這個奇怪的電影產生興趣
可能只會覺得它像是"魔法靈貓"之類的小朋友電影吧
大感謝!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    luckywawa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()